Вторник, 16.04.2024, 09:44
Приветствую Вас Гость | RSS

Английский - ВСЕМ!

Категории раздела
Английский язык [260]
Молдавский язык [0]
Арабский язык [0]
Языки малых народов [0]
Немецкий язык [0]
Итальянский язык [0]
Украинский язык [0]
Испанский язык [0]
Французский язык [0]
Китайский язык [0]
Польский язык [0]
Цыганский язы [0]
Русский язык [1]
Язык Санскрит [0]
Искусственные языки [0]
Корейский язык [0]
Финский язык [0]
Церковнославянский язык [0]
Чешский язык [0]
Японский язык [0]
Язык жестов [0]
Исландский язык [0]
Грузинский язык [0]
Иврит [0]
Венгерский язык [0]
Узбекский язык [0]
Греческий язык [0]
Норвежский язык [0]
Ирландский язык [0]
Шведский язык [0]
Язык сингали [0]
Малайский язык [0]
Словацкий язык [0]
Эстонский язык [0]
Хорватский язык [0]
Словенский язык [0]
Турецкий язык [0]
Латышский язык [0]
Тайский язык [0]
Португальский язык [0]
Древнерусский язык [0]
Осетинский язык [0]
Латынь [0]
Казахский язык [0]
Датский язык [0]
Гельский (Кельтский) [0]
Монгольский язык [0]
Международный язык [0]
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа

Каталог статей

Главная » Статьи » Языки мира » Английский язык

Найголовніше у вивченні іноземної мови — чітка мета і мотивація
Как выучить английскийВідтоді як рухнула «залізна завіса», і Україну у світі почали сприймати як державу східної Європи ми стрімко почали освоєння безмежних просторів західної цивілізації у подорожах, пошуках роботи чи навчання. Оголошення про роботу майорять заманливими пропозиціями. У більшості з них стоять вимоги до знань принаймні англійської.

Нині на ринку з’явилася маса «чудодійних» засобів, які пропонують блискавичне вивчення мови. Але результат теж буде мінімальний. З’явилися курси, школи, хоча й за чималу плату, але беруться чесно відпрацьовувати свої гроші та навчити вас мови. На жаль, кількість тих, хто починає навчатися, і тих, хто потім оволодіває іноземною, значно відрізняється. Що слід знати, перш ніж розпочати вивчення іноземної? До якого викладача звертатися?

Викладач англійської з багаторічним стажем Олександр Соболєв радить відповісти собі на запитання? навіщо вам чи вашим дітям потрібна іноземна. Процес оволодівання мовою потрібно уявляти як процес поетапний.

З чого розпочинати?

Основою для початку вивчення мови є мотивація та систематичність. Найголовніше — це визначення цілей та задач. Тому шукайте стимули, або створюйте їх собі самі.

Систематичність означає, що заняття повинні проводитися регулярно, не менше 3-4 разів на тиждень з викладачем.

Директор мовної школи International House Kyiv Тетяна Оратовська: «Людина вивчає мову, саме тоді, коли є мотивація. Вона може вчитися самостійно, на курсах, із кваліфікованим викладачем... Але вона повинна чітко усвідомлювати, коли і де буде використовувати набуті знання. Швидкість вивчення залежить від того, за скільки часу потрібно оволодіти мовою. Якщо людині потрібна мова для роботи, навчання, виїзду за кордон і у неї є час — це один термін. Якщо людина, яка звертається на курси, має лише пів року, їй можна підібрати  такий курс, що вона буде ходити на навчання кожен день і по дві години працювати з викладачем.  Слухач курсів може слухати англомовні передачі по телебаченню, читати англомовну літературу, газети, книги. У вільний час корисно дивитися фільми іноземною. Якщо занурюватися в англомовне оточення постійно, то  досягнете більшого результату, ніж той, хто ходить на курси двічі, тричі на тиждень».

Яку методику навчання найкраще вибрати?

Існує маса методик і підходів. Всі методи потрібно комбінувати. Важливо користуватись мовою, переносити всі засвоєні слова в актив. Традиційна методика, яка була за радянських часів, не є ефективною, коли просто зубрили слова, а потім їх вкладали в текст. Вибір прийомів та методів має залежати від ваших цілей на даний момент, чи вам потрібне усне мовлення, чи письмо та розуміння прочитаного. Підбір методів та прийомів базується на вікових та психологічних особливостях  тих, хто навчається. Діти швидше засвоюють мову, ніж дорослі.

— Існує три основні причини цього, — пояснює Олександр Соболєв. — По-перше, діти ще недостатньо твердо знають свою рідну мову. Тому чим молодша дитина, тим легше засвоюється іноземна, тому що стереотипи рідної мови у дитини ще не закріпилися. По-друге, діти менш схильні до якихось логічних операцій, осмисленню та аналізу. Тому засвоєння мовних навичок у них відбувається на емоційному рівні, невимушено. По-третє, у дітей мало соціального досвіду. Тому, опинившись у мовному середовищі, вони не можуть вийти із ситуації, не застосовуючи мову.

Одним із основних засобів навчання дітей є навчання через гру. В роботі з дітьми має сенс використовувати методики, де мінімально задіяна рідна мова.

Викладач англійської мови київського дитсадка-школи №515 Леся Верпека радить: «У нашому садочку мову починають вивчати вже з двох років, і це дає очевидний результат. У дошкільнят засвоєння проходить краще, ніж у початкових класах школи. У малюків краща наочно-образна пам’ять. Вони легше все сприймають, засвоюють, коли в них є зорова опора — предмети, картинки.  Головна умова — з дітьми потрібно займатися виключно в ігровій формі, ненав’язливо. Якщо дитина не хоче повторювати слова, не слід її примушувати, з часом вона запам’ятає почуте.

—Займатися краще індивідуально чи в групі?

— У дошкільному віці індивідуальні заняття приносять менше користі, але також можуть бути корисними. У групах має бути не більше чотирьох-шести малюків. Але все в ігровій формі. Казку, маленькі постанови. Домашніх завдань в жодному разі давати не слід. У нашому садочку, якщо батьки бажають, ми пишемо для них в зошиті слова, яких навчаємо дітей. І що важливо знати батькам: обов’язково поцікавтеся, скільки дітей буде в групі на заняттях і чи має педагог досвід роботи з малюками.

— Скільки часу може витримати малюк 3-4 років?

— 15-20 хв. Не більше. Діти не сприймають заняття як урок, вони сприймають все як гру. Підручниками в такому віці ми не користуємося. Вся інформація іде наочна. Картинки, іграшки. Переглядаємо мультфільмианглійською мовою. Старші діти, які вже отримали якісь знання, дуже люблять спілкуватися англійською у вигляді гри, це їм дуже подобається.

Директор International House Kyiv Тетяна Оратовська вважає за доцільне розпочинати вивчення мови з малюками з 4 років.

— У нас була експериментальна група. Найменша вікова категорія 4 роки. Ця вікова категорія дала найяскравіші результати. Наприкінці навчального року малюки просто щебетали. При цьому батьки дітей не володіли англійською. Ми думали, що після літа діти «загублять» мову. Але три місяці перерви не завадили. Вони природно користуються мовою. В такому віці закладається мова як фундамент, а вже потім шліфується. Але виникає інша проблема — є ситуації, коли у загальноосвітніх школах, діти знають мову краще за викладачів.

— Усе частіше дорослі змушені розпочинати вивчення мови, або відновлювати у пам’яті шкільні знань. І тут ситуація не на їх користь.

— Так, погоджується Олександр Соболєв, дорослі обтяжені стереотипами рідної мови, більш схильні до аналізу і логічних операцій. Вони краще засвоюють теорію, але їм складніше без постійної практики застосовувати свої знання в житті. Найкращим підходом в навчанні дорослих буде застосування теоретичних навичок з регулярним застосуванням на практиці.

І нарешті, обираючи викладача, зверніть увагу на рекомендації. Варто поспілкуватися з тими, хто вже має досвід навчання. Звертайте увагу на освіту викладача, на досвід роботи  з тією чи іншої віковою категорією.  Не забувайте, що викладач – це професія. Отже, звертатися варто лише до професіоналів. І вартість навчання тут грає не останню роль. Якісне навчання дешевим бути не може.

І пам’ятайте, що навчання триває все життя, вивчити до кінця жодну мову неможливо, тож хоч інколи розмовляйте на іноземній, щоб не забувати як погано ви її знаєте!

Ярослава Соколовська 


Источник: http://www.uwtoday.com.ua/article.asp?Lid=1&NID=5559&CG=1&SCG=105
Категория: Английский язык | Добавил: shef-star (09.08.2012)
Просмотров: 538 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: